Segona jornada Trofeu Albert Costa 2026: Cauen Calvet i Garriga

Gifré Calvet i Martina Garriga, els dos representants del tennis lleidatà a la fase final del 44è Torneig Setmana Santa-25è Trofeu Albert Costa, han dit aquest dissabte adeu a les seves opcions de classificació en perdre els seus respectius segons partits, amb la qual cosa demà diumenge afrontaran la darrera jornada de la fase de grups amb l’únic objectiu de buscar la seva primera victòria.

Calvet, jugador del club amfitrió, el Tennis Urgell, s’ha vist superat amb claredat per Pascal Mas, cap de sèrie número 8, que l’ha derrotat per un doble 6-0, mentre que Garriga, tennista del Natació Lleida, no ha pogut amb Carlota Rigot, 7a cap de sèrie femenina, que l’ha superat per 6-2 i 6-1. Demà afrontaran la darrera jornada, en el cas de Martina Garriga contra Nahia Germaine Sagougou, i en el de Gifré Calvet, davant Juan Torralba.

De la resta de la jornada d’avui, cal destacar que, un dia més, el gruix de favorits han aconseguit sumar la seva segona victòria, de manera que es preveu que les semifinals de dilluns siguin d’un gran nivell. Abans, però, han de ratificar la seva classificació a la darrera jornada de la fase de grups, que es jugarà aquest diumenge en horari matinal i que es podria veure condicionada pel fort vent que es preveu que bufi a la capital del Segrià. En qualsevol cas, serà com sempre amb entrada gratuïta a les instal·lacions del Tennis Urgell.

Altres novetats que et poden interessar