El 44è Torneig Setmana Santa-25è Trofeu Albert Costa ja té servides les seves semifinals, una ronda que es disputarà aquest dilluns amb el gruix de favorits en joc i on no hi seran els dos representants del tennis lleidatà, Gifré Calvet i Martina Garriga, que avui s’han acomiadat amb derrota en una jornada marcada pel vent.
Tant Calvet com Garriga tenien com a repte mirar d’estrenar el seu caseller de victòries, però el nivell del torneig és molt elevat i ha estat un escull insalvable. Així, Calvet, representant del Tennis Urgell, ha perdut per 6-0 i 6-0 contra Juan Torralba, mentre que Garriga, jugadora del Natació Lleida, ha cedit per 6-2 i 6-0 contra Nahia Germaine Sagougou.
El torneig tancava així la fase de grups, disputada sota el sistema round robin, i ara entrarà a la seva fase decisiva d’eliminatòries, començant per les semifinals d’aquest dilluns, que es disputaran a partir de les 10.00 hores. Els emparellaments seran, al quadre masculí, Maxime Belloy (1)-Luis Castro (4) i Sergi Hoyas (7)-Víctor Linares (3), mentre que al quadre femení les protagonistes seran Marina Ruiz (1)-María Serrano (4) i Nahia Germaine Sagougou-Ariadne Lucía Puente (3). Els guanyadors i guanyadores d’aquests duels lluitaran pels respectius títols a les finals de dimarts, que es disputaran simultàniament a partir de les 10.00 hores, com sempre amb accés gratuït a les pistes del Tennis Urgell.



