Els equips de l’Urgell han disputat aquest cap de setmana una nova jornada de competición a la Lliga Catalana Bullpadel.
A les competicions femenines, la millor notícia va ser el triomf de l’equip B de l’Urgell per 3-0 contra l’AEPA A. En canvi, van perdre els seus partits l’Urgell A, per 2-1 contra el Padelorg A-Organyà Park, i l’Urgell D, per 3-0 davant el Waps C. El duel entre el CT Urgell C i el Sícoris A es va ajornar.
Pel que fa a l’apartat masculí, la jornada va ser poc favorable per als interessos dels equips de l’Urgell, ja que cap d’ells va poder guanyar: l’A va perdre per 2-1 contra el CT Lleida A; el B va cedir per 1-2 enfront l’Aurial Padel Indoor Lleida C; el C va ser superat pel Princiesport B per 2-1; i l’Urgell D va caure per 0-3 davant el Natació Lleida F.
També hi va haver jornada en veterans. En la categoria masculina, el CT Urgell va perdre per 2-1 davant el CT Baix Cinca, mentre que en el capítol femení hi va haver doble victòria del CT Urgell: l’A va derrotar per 2-1 el CT Lleida A, i el B va superar per 1-2 el CT Mollerussa.




